OSO Cards

Levering- en Algemene voorwaarden

VERZENDING en  BEZORGING

Levering gaat per lucht of per schip. Indien per lucht, de door u bestelde goederen worden door T.N.T danwel een andere koeriesdienst afgeleverd op het adres zoals dat is aangegeven op het bestelformulier. Beschikbaarheid van de artikelen is afhankelijk van de voorraad. Minimum order is 500 kaarten.

BETALING EN LEVERING

Samen met de levering van de Oso Cards ontvangt u de factuur. Deze dient binnen 14 dagen te worden voldaan aan de verkoper in Hong Kong (details staan op de faktuur). Bij achterstallige rekeningen wordt de wettelijke verschuldigde rente in rekening gebracht.

VERZENDKOSTEN

De verzendkosten zitten bij de prijs inbegrepen tenzij anders overeengekomen. Niet in de prijs inbegrepen zijn de BTW en andere fees.

GELD EENHEID
Alle artikelen zijn geprijsd in Euro’s,exclusief BTW tenzij anders overeengekomen.

RETOURNEREN

Houd u er rekening mee dat de kleuren die u op uw monitor ziet licht kunnen afwijken van de werkelijke kleur van een Oso card.
Bent u niet tevreden? Stel ons daarvan, per email, op de hoogte. Stuur vervolgens de Oso Card binnen 7 dagen retour na verzenddatum voor ruiling of vergoeding. De klant betaalt en draagt risico voor retourzending. Oso Cards die niet meer in originele verpakking of geopend zijn of speciaal voor u zijn geproduceerd, kunnen helaas niet retour genomen worden. Zorg ervoor dat de goederen retour worden gestuurd in dezelfde staat als waarin u de goederen heeft ontvangen. Het adres voor retourzendingen staat altijd vermeld op de door ons opgestelde factuur. Te weinig of ongefrankeerde zendingen worden geweigerd.

GARANTIE
Oso Cards zijn verzekerd tegen materiaal en fabricage fouten. Wij kunnen geen garantie geven als Oso Cards anders zijn gebruikt als het doel waarvoor ze zijn gemaakt. Twijfelt u of heeft u een klacht? Aarzel dan niet en schrijf ons uw probleem. Wij zullen proberen u altijd tevreden te stellen. Uw klacht wordt bij binnenkomst direct in behandeling genomen. Is uw klacht terecht dan zullen de door u gemaakte kosten voor het opsturen bij evt. vergoedingen of vervanging aan u worden gecrediteerd.

VRAGEN en KLACHTEN
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarvoor verstrekken wij via onze site al zo veel mogelijk informatie. Mocht u toch nog vragen of klachten hebben dan verzoeken wij u ons per e-mail (info@osocards.nl) hierover te berichten binnen 7 dagen na ontvangst van de kaarten. Wij zullen alle mogelijke moeite doen om voor elke klacht een passende oplossing te vinden.